www.lubuska-tablica.pl

Dodaj bezpłatne ogłoszenie

Osób online:37 | KATEGORIE:69 | LOKALIZACJE:91 | Ogłoszeń:8163

Powiadom znajomego

Wiadomość
Twoje imię
E-mail
E-mail znajomego
Kod
Wpisz kod widoczny wyżej
 
 

Formularz kontaktowy

Wiadomość
Twoje imię
E-mail
Kod
Wpisz kod widoczny wyżej
 
 
Szukaj
 Dodaj bezpłatne ogłoszenie
 

Promowane





 

Polecamy





 
 
Główna >> Poprzednia strona >> Szczegóły ogłoszenia Specjalista Ds. Oobsługi Klienta I Administracji

Specjalista Ds. Oobsługi Klienta I Administracji


 PDF
Telefon: 957355171

Rodzaj: Oferuję

Tagi:   

Miasto/a:
 
Powiat gorzowski (bez Gorzowa Wielkopolskiego)
specjalista ds. oobsługi klienta i administracji

Opis oferty Dla naszego Klienta, firmy produkcyjnej poszukujemy odpowiednich osób na stanowisko: specjalista ds. obsługi klienta i administracji Opis stanowiska opis stanowiska: ? odpowiedzialność za bezpośrednie kontakty z klientami firmy ? nadzór nad pracą podległego personelu ? obsługa klientów zgodnie z procedurami (przygotowanie odpowiednich dokumentów, zebranie dokumentów od klienta) ? dostarczanie klientom informacji o aktualnych promocjach, warunkach dostaw, zmian w zakresie cen, itp. ? aktywne promowanie produktów ? dbałość o właściwy przepływ informacji pomiędzy klientami, a odpowiednimi jednostkami organizacyjnymi firmy ? współudział przy tworzeniu produktów ? udzielanie porad z zakresu właściwości produktu ? wprowadzanie danych do systemu komputerowego ? odpowiadanie na pytania klientów ? płynna współpraca z oddziałem w Niemczech oraz managerami sprzedaży z innych Państw Europy ? koordynowanie realizacji zadań Działu Produkcji w zakresie zamówień na rynek europejski ? wspieranie działań sprzedażowych na rynku polskim ? przygotowywanie raportów z powierzonych zadań Wymagania wymagania: ?wykształcenie minimum licencjackie preferowane magisterskie (ekonomia, marketing) ?doświadczenie w dziale obsługi Klienta, doświadczenie w bezpośrednim kontakcie z klientem ?umiejętność rozwiązywania problemów ?wysoki poziom umiejętności interpersonalnych ?umiejętność nawiązywania otwartych i trwałych relacji międzyludzkich ?wiedza z zakresu procesów w firmie produkcyjnej ?umiejętność obsługi klienta przez specyficzne kanały: telefon, Internet, e-mail ?znajomość technik sprzedaży ?orientowanie na klienta ?bardzo dobra znajomość języka niemieckiego, znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym ?samodzielność, zdyscyplinowanie, odpowiedzialność, rzetelność i konsekwencja w działaniu, kreatywność




 




Podziel się

Delicious  Facebook  Technorati  Digg  Google 
 

Regulamin | Polityka prywatności | Polityka cookies | Patnerzy
Copyright © 2010 - 2010 lubuska-tablica.pl

Wszelkie prawa zastrzeżone.

')